Friday, September 12, 2014

It's going be a party of six!!!

Assalamualaikum semua. Selamat Pagi!!!

Rasanya lama sungguh saya tak berkongsi cerita tentang Alya Nur. Alhamdulillah, bulan October ini Alya berumur satu tahun...yeay!!!


Alya sudah mula berjalan beberapa langkah tanpa bantuan. Tapi dia masih belum biasa menggunakan kasut. Bila sahaja pakai kasut, Alya mula kaku. Keep on going, girl!! 

Alya juga sudah mula pandai main dengan kakak-kakak, pandai bergelak ketawa dan yang paling best, Alya sudah pandai MAKAN!!!

Selain itu, hari ini saya nak berkongsi lagi satu berita gembira buat kami sekeluarga. Tak lama lagi Alya akan jadi Kak Alya!! Insya Allah pada tahun hadapan  Aira, Aisya dan  Alya akan dapat adik baru.

Alhamdulillah, saya kini mengandung 20 minggu.


Alhamdulillah, saya berjaya lepas dari dugaan trimester pertama dan kedua. Sepanjang trimester pertama dan kedua kali ini, saya selalu sakit kepala. Sakit kepala sehinggakan satu kerja pun tak dapat nak buat. Itulah salah satu sebab blog ini tak dapat di update selalu.


Insya allah keadaan akan jadi semakin baik, sakit kepala semakin berkurang...dapatlah saya berkongsi cerita bersama semua dengan lebih kerap lagi !!! 


Wish me luck!!!

No comments:

Post a Comment