Wednesday, April 23, 2014

Musical picnic

Assalamualaikum semua...

Ingat tak baju onesie yang saya tukarkan kepada bubble skirt untuk Alya dalam post lepas? (DI SINI) Fabrik untuk skirt Alya adalah fabrik yang sama yang saya gunakan untuk skirt Kakak dan Kak Aisya tahun lepas. Mereka bertiga pakai skirt yang sama semasa kami meyertai Musical Picnic di sekolah baru-baru ini.



Musical Picnic ni ala-ala talent show...Semua murid dari elementary class yang ingin menunjukkan bakat masing-masing boleh persembahkan talent mereka pada hari Musical Picnic ini. Ibu bapa dijemput hadir dan masing-masing perlu membawa picnic blanket (kita panggil tikar je) dan makanan untuk dinikmati sambil tengok persembahan. Picnic besar-besaran ini dijalankan ditengah padang sekolah.




Kalau ikutkan saya, takde la beria sangat nak join picnic ni, tapi Aira yang nak sangat join sebab dia nak bagi support kat kawan kelas (Claire) yang ada buat persembahan petang tu.... So ikutkan je...


Alya pun seronok dapat keluar rumah dan baring di tengah-tengah padang (ataupun sebenarnya Alya tak kisah pun apa yang jadi kat sekeliling). Alya sibuk nak gigit kepala monster selimut dia je...haha.

Selimut monster ni saya hanya tambahkan crochet detail untuk kepala, tangan dan kaki. Gambar full selimut ni saya ada share dalam instagram.




Saya hanya sediakan chocolate cinnamon roll, buah oren mandarin, kacang dan air Vimto.

Tak banyak yang boleh saya nak ceritakan aktiviti petang tu... So, ini adalah koleksi gambar yang saya nak share pada semua....











Alya Nur 4 months old.


Bestnye gigit kepala monster ni kan Alya...nomnomnom...


That's all......


No comments:

Post a Comment